درمان بیماری های لثه

با درمان لثه از بروز بیماری های دهان و دندان جلوگیری کنید.

پریو دنتال تراپی یا درمان لثه یکی از راههای ساده و موثر جلوگیری و پیشرفت بیماری های لثه است که در کلینیک دندانپزشکی فرا می توانید از آن بهره مند شوید.

بیماری لثه چیست ؟

بیماری لثه بروز نوعی عفونت در لثه است که توسط باکتری های مضر ایجاد می شود و سبب آسیب رساندن به لثه و استخوان حمایت کننده دندان ها می شود . این عفونت می تواند ناشی از عدم رعایت بهداشت دهان و دندان ها اتفاق بیافتد یا بر اثر بیماری های اتوایمیون ، عوامل ژنتیکی یا هنگام بارداری ایجاد شود.

از علائم وجود بیماری های لثه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• لته های قرمز و ملتهب
  • خونریزی لثه ها هنگام مسواک زدن و نخ کشیدن
  • حساسیت و درد لثه
  • تحلیل لثه از دندان و بلند شدن قد دندان ها
  • بوی بد یا مزه بد دهان
  • دندان های لق
  • لته های قرمز و ملتهب
  • خونریزی لثه ها هنگام مسواک زدن و نخ کشیدن
  • حساسیت و درد لثه
  • تحلیل لثه از دندان و بلند شدن قد دندان ها
  • بوی بد یا مزه بد دهان
  • دندان های لق
2018-09-04-13_36_46-Periodontal-Therapy-Nashville-TN-Gulch-Dental-Studio-800x218

اگر متوجه وجود علائم ذکر شده در دهان خود شده اید ، برای چک آپ و تشخیص مراجعه نمایید تا از پیشرفت هرچه سریعتر این بیماری که می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد ، جلوگیری به عمل آوریم.

چگونه بیماری لثه می تواند سلامت بدن شما را به خطر بیاندازد ؟

عدم رسیدگی به بمیاری لثه می تواند باعث پیشرفت آن و آسیب رساندن به استخوان فک ، تحلیل و به طبع لق شدن دندان ، افتادن و یا عفونت شدید دندان منجر شود.

هم چنین بیماری لثه می تواند سلامت بدن را به طور جدی به خطر اندازد . عفونت ناشی از بیماری لثه ، وارد خون می شود و می تواند باعث بروز عوارض قلبی ، فراموشی ، زایمان زود هنگام و امثال آن شود.

با تشخیص به موقع و درمان می توانید جلوی پیشرفت لثه را بگیرید.

سایر موارد :

بیماری لثه می تواند عواقب بسیار خطرناکی برای سلامت فرد ایجاد کند

چگونه درمان پریو دنتال ، بیماری لثه را بر طرف می کند ؟

پلاک یا جرم دندان به صورت طبیعی روی سطح دندان ها ایجاد می شود و مقدار آن به ویژه دور لثه بیشترین است . حضور پلاک دور لثه باعث تحریک و التهاب لثه و ایجاد عفونت می شود اما با جرمگیری به وقت می توان از این پیشامد جلوگیری کرد . جرمگیری روشی ساده و بسیار مفید برای برداشتن پلام و جرم دندان ها است که با استفاده از ابزارهای پیشرفته بدون آسیب رساندن به ریشه دندان ها ، سطوح دندان و ریشه را کاملا عاری از جرم و عفونت می کند و مانع از تشکیل باکتری های مضر و عوامل ایجاد کننده عفونت لثه می شود.

ما به صدها بیمار کمک کرده ایم مشکل لثه خود را برطرف و سلامت لثه و دهان خود را به دست آورند.

در مواردی که بیماری و عفونت لثه پیشرفت کرده باشد ، نیاز به جراحی لثه می باشد و این عمل با استفاده از روش هایی مانند کاهش عمق پاکت های لثه ، ترمیم استخوان و پیوند بافت نرم و استخوان امکان پذیر است.

با استفاده از ابزارهای پیشرفته امکان درمان بیماری لثه را برای شما فراهم می آوریم.