عصب کشی

حفظ و بازیابی لبخند شما با درمان کانال ریشه

حساسیت یا درد دندان هنگام غذا خوردن یا مصرف نوشیدنی های سرد و گرم اغلب نشانه وجود عفونت در دندان است.
با درمان ریشه می توان عفونت عصب دندان را بر طرف کرد و مانع کشیدن دندان شد. دندانپزشکان مجرب ما در کلینیک و دندانپزشکی فرا ، با به کارگیری آخرین تکنولوژی های درمان ریشه ، باعث حفظ و نگهداری دندان می شوند.

درمان ریشه یا عصب کشی چیست ؟

درمان ریشه در واقع راه حلی برای بر طرف کردن عفونت وارد شده به پالپ یا عصب دندان است که در صورت اجرا باعث حفظ دندان آسیب دیده می شود . در این نوع از درمان ، کانال های موجود ریشه دندان ها که حاوی اعصاب و رگ های خونی هستند ضد عفونی ، فرم دهی و ترمیم می شوند و در نهایت آنچه از تاج دندان باقی مانده است با مواد بسیار عالی ترمیم و باز سازی و در نهایت با استفاده از روکش مستحکم می شود.

227119762-2-800x600

درمان با کانال ریشه شامل برداشتن بافت فاسد شده و آلوده، پر کردن دندان و قرار دادن یک تاج دندان است.

در کلینیک فرا این کار با استفاده از دستگاههای روتاری انجام می شود که مستقیما از کشور انگلستان تهیه می شوند .

علائم وجود عفونت در دندان چیست ؟

• درد و حساسیت هنگام جویدن
  • وجود تورم در لثه ، لپ ، فک و گلو
  • حساسیت شدید به سرما و گرما
  • تغییر رنگ و تیره شدن دندان
  • وجود تاول روی لثه
  • تب و لرز

برای بسیاری از افراد انجام درمان ریشه یا عصب کشی ، تجربه ناخوشایندی را تداعی می کند در صورتی که این باور غلط است . در کلینیک فرا با استفاده از مواد بی حسی بسیار مرغوب این درمان کاملا بدون درد صورت می پذیرد.

درمان عصب کشی بافت آسیب دیده و دچار عفونت دندان را برداشته ، دندان را ضد عفونی و عاری از باکتری می کند تا آماده باسازی مجدد شود.

نحوه انجام عصب کشی به چه صورت است ؟

در مواقعی لازم به ۲ جلسه برای انجام درمان عصب کشی می باشد.
دندانپزشک شما پس از انجام بررسی های لازم و تهیه رادیوگراف مربوطه از دندان دچار عفونت ، ماده بی حسی را به دندان تزریق می نماید. سپس با ایجاد حفره کوچک وسط دندان به کانال های حاوی عصب دسترسی ایجاد می کند . با استفاده از موارد ضد عفونی کننده مخصوص و دستگاههای روتاری ، فضای داخل کانال ها فرم دهی و عاری از هر گونه باکتری می شوند.